1. Listová zelenina (špenát, kale) – Bohatý zdroj vitaminů, minerálů a vlákniny. Podporuje zdraví srdce a očí, a je klíčová pro udržení nízké tělesné hmotnosti.
  2. Ořechy (mandle, vlašské ořechy) – Obsahují zdravé tuky, bílkoviny a vlákninu. Přispívají k lepší funkci mozku a snižují riziko srdcových onemocnění.
  3. Bobule (borůvky, jahody) – Vynikající zdroj antioxidantů. Chrání před chronickými onemocněními a podporují zdraví srdce.
  4. Celozrnné obiloviny (quinoa, hnědá rýže) – Poskytují tělu dlouhodobou energii a podporují zdraví trávicího systému.
  5. Tučné ryby (losos, makrela) – Bohaté na omega-3 mastné kyseliny, které jsou nezbytné pro zdraví mozku a srdce.
  6. Luštěniny (čočka, cizrna) – Významný zdroj bílkovin a vlákniny. Podporují pocit sytosti a regulují hladinu cukru v krvi.
  7. Avokádo – Obsahuje zdravé tuky a je bohaté na vitamin E. Podporuje zdraví srdce a pokožky.
  8. Sladké brambory – Výjimečný zdroj beta-karotenu, vlákniny a vitaminů. Podporují imunitní systém a zdraví očí.
  9. Česnek – Má silné protizánětlivé a antimikrobiální účinky. Podporuje zdraví srdce a imunitní systém.
  10. Zázvor – Známý svými protizánětlivými vlastnostmi. Ulevuje od zažívacích problémů a bolesti.
Share.

Leave A Reply